Powered By Blogger

Sunday, May 2, 2010

Rindu??

ahh!!.. aku terlalu rindukan mereka.. kenakah ayat ini untuk aku??.. bayangkan aku cakap mcm tu... sudah tentu tidak bagi jejaka berhati kental seperti aku.. ahh!! pedulikan itu semua [tapi hatiku meronta-ronta (nada golum dalam LOTR)]<<--- what the ****.. aku x percaya (cinta!!) aku yang menulis ayat-ayat diatas. terlalu berunsurkan jiwang dan tangkap leleh.. memang kelas.


diatas tu bukan aku sebenarnya (mencemik muka gaya menyampah seorang samseng jalanan peringkat bawahan).. aku seorang yang sejuk (cool). mana mungkin gaya penulisan yang sebegitu jelik aku tonjolkan.. haish.. x mungkin2...

kepada comrade2 sekalian, sila balik cepat. ada something aku nk tunjuk... something weird, creepy, sucks, crap and unusual.

-bujang.alfongsuri-

3 ayat-ayat gersang:

jangan terlalu prejudis pada diri..tak semestinya kita kental dan gangster akan kekal selama-lamanya dlm diri kita..sesungguhnya Allah yg memegang hati2 manusia..Dia berhak untuk mengubah hati seseorang manusia itu yang asalnya keras kepada lembut..terimalah hakikat kelembutan itu juga ada dalam dirimu tetapi bukan kelembutan diri tapi kelembutan hati...

ahaha.. aku x gengster lah.. aku baik