Friday, May 14, 2010

All Work And No Play Makes Jack A Dull Boy

wah.. berperibahasa ko halim.. tebiat ke apa nih??. tidak sama sekali.. i mean it!!. ceh bahasa inggeris lagi tu. sah tebiat.!.


hari nih memang aku tak sempat nak berjimba-jimba. walaupun sedikit, kekangan masa umpama menghambat, menghambat dan terus menghambat lagi. tidak penatkah dia, sungguh tinggi staminanya. masih bermonolog lagi dengan masa...

tak apa...

walaupun sibuk macam semut, aku puas!!. kenapa semut sibuk?? sebab semut xde facebook untuk berjimba-jimba. semut hanya mempunyai kekasih hati yang turut sibuk bekerja. tapi itu fitrah semut, bagaimana dengan fitrah manusia?? perlukan hiburan, permainan dan sebagainya. manusia yang tidak mempedulikan semua itu dan hanya bekerja, bekerja dan bekerja. jadi lah seperi jack.

hahaha.. boooo jack..:P

aktiviti hari ni memang menarik
1. dikir barat
2. hias stesen sukaneka

memang feveret aku sume nih.. ahaha

-karipap.pusing-

2 ayat-ayat gersang:

naK puJI nI

ak SKE tGk dikiR tU

haHA

BEz

LAgu PERTAMa tu meloDI beZ

Tp AK xfhM liriK dY SGt

hU3

BTw

NIcE :)

hahaha.. nice2. aku pon first time nih.. agagaga