Powered By Blogger

Thursday, May 13, 2010

Hari Ini Hari Belajar

secara tiba-tiba aku jadi rajin hari ni. bangun pagi rasa nak study arab sampai hadam, lepastu sambung ngan pn pulak dan pastu anatomi (tolong study kat roomate aku kecek).. haa ingat senang ke nak dapat perasaan rajin sampai macam ni sekali.


rajin, malas, sakit, sihat, gersang, sangap semua itu adalah kurniaan daripada Allah. tp perlu diingat bahawa kurniaan daripada Allah ini adakalanya ujian bagi uamat manusia yang beriman. jangan kita cakap kita ni orang beriman sedangkan ujian yang Allah timpakan begitu kecil, mudah, sebarang dan ringan.

Allaah sentiasa memberikan ujian kepada hambanya tidak kira siapa untuk menguji tahap keimanan kita. oleh itu kita harus bersedia untuk menempuhnya walaupun dengan tangan kosong. maka berdoalah kepada Allah supaya tidak menguji kita dengan sesuatu yang tidak mampu kita hadapi. semoga hidup kita mendapat rahmat dan hidayah serta diberkati Allah..

Aminnn.

######################
baca doa dulu sebelum belajar


exam dah tak jauh, orang putih kata sekeliling sudut [around the corner]. oleh itu, aku kena study, bukan aku sorang tapi jugak kawan-kawan aku. semoga kita semua 'meneruskan pengajian' untuk semester hadapan. x gitu?

kepada member-member kelas aku;


Zaki
Ajay

Selamat belajar kepada semua dan semoga kita dapat bersama lagi..:P [ni mood sedih + air mata buatan]

-karipap.pusing-

4 ayat-ayat gersang:

ha3

BAGuS2

STUdY2

> akU taK MNGuTUk dan buKAn si GERSanG K

ahaha... tq2.. ko da study da ke?.. ahaha
aku x kte kt ko la.. aku kata kat org yg komen.. ahaha

tGh stuDy R Ni..

ha3

guDlucK

> karipaP PusiNG GERSANg :p

LALALA~

oit... ahaha.. mana ada aku gersang