Powered By Blogger

Wednesday, May 12, 2010

bAckstabBer

hari nih aku ada exam.. sape ckp exam xbest.. best woooo.. masuk dalam kelas.. duduk atas kerusi 2 jam.. pastu pi makan... bukan selalu nk dapat peluang cmni.... tu dulu.. aku sekarang merupakan seorang yang lain, lain dari yang lain, lain daripada biasa... ahh terlalu banyak pulak bnde nak dianalogikan..

sekarang ni,

aku masuk dewan exam dengan semangat berkobar-kobar. lepak atas kerusi 2 jam tapi bukan lepak sekadar, tapi memerah otak mengeluarkan idea yang berkandar-kandar.. bila letih sekejap-sekejap aku bersandar, bila fikir punya fikir idea x mari aku bersabar.

#############################################

12.25 tengahari

alangkah hebatnya jam-jam gini aku boleh membutakan mata hati atas katil.. tp apakan daya.. ada pulak kelas.

tapi x apa... berkorban demi segulung ijazah...

Now: tekun belajar PN.. nanti aku sambung hupdate... pasal backstabber masih belum dirungkaikan.. terlupa pulak... jom tengok supernatural.... memang kelas la sam wincheskey

-karipap.pusing-

0 ayat-ayat gersang: