Powered By Blogger

Wednesday, May 12, 2010

Menjual Masa

amboi ko halim. satu hari sampai 2 entry post.. gersang ke apa nih.


xpe biarkan makhluk diatas. saya ada seorang kawan, kawan saya gemar berfacebook sehingga dirinya menjadi gian,sangap,gersang dan sebagainya terhadap facebook.. cerita kawan saya tamat disini sahaja..saya bernasib baik kerana tidak menjadi seperti beliau

ni cerita baru...

hari ni aku exam.. memang semput. kalau orang muda-muda cakap kepala tepu.. orang muda la kata.. kalau orang tua kepala tak tepu. air naik kepala ada la... kepala kita ni jadi tepu mungkin disebabkan oleh terlalu banyak menerima maklumat dalam masa yang singkat.. jika tepu tu nak diceritakan.. x abis.. so x payah cita bab tepu nih sebab otak aku pon tepu lagi nih..

jadi kita sambung bab exam. disebabkan exam datang mencurah, facebook bersama notebook ditolak ketepi dan buku2 serta nota yang tidak pernah dijenguk ditarik ketengah (aku kat tengah masa tu).

jadi nak ceritanya aku xde masa nak men facebook time exam..huhu..:(. tp xpe.. hari nih facebook aktif semula.. muahahaha.. jaga kau facebook! akan ku lunaskan perasaan dendam, gersang, sangap, cinta semalam yang belum terlaksana..

-karipap.pusing-

0 ayat-ayat gersang: