Sunday, April 17, 2011

Pameran Seni Psv Semester 3

hari ni hari selasa.. bukan! hari ahad sebenarnya.. kebetulan xde kelas hari nih.. dan kebetulan aku datang maktab pulak. so xde keje dan x sibuk. aku pun berkunjunglah ke pameran seperti tajuk tu.. aku ni bukan tahu sangat pasal lukisan nih. apa saja lukisan yang aku tengok dan rasa cantik, aku cakap la cantik. kalo lukisan tu aku tengok buruk je, then aku x cakap la buruk sebab menjaga perasaan pelukisnye. :p..
memang ternyata lukisann yang dipamirkan ("e" sepatutnya, aku malas nak backspace. lambat pulak nanti) memang cantik-cantik. x salah kalau aku cakap pelukis-pelukis kat maktab nih memang berbakat. tapi perlu diingat, lukisan dan kecantikan adalah subjektif. jikalau kita dengar apa orang menilai sesuatu lukisan, kita akan memahami bagaimana latarbelakangnya serba sedikit. mungkin warna kegemarannya, dan mungkin juga apa yang dilalui didalam kehidupannya sehari-hari. kalau nak tahu lebih lanjut, kne tengok rahsia personaliti melalui bulan kelahiranlah.. ye ye.. insan yang cemerlang ye.. samalah juga bagaimana orang menilai diri seseorang yang lainnya. sangat subjektif melampau. contoh yang sangat baik dan maujud. mari kita lihat komen beberapa individu dari latar belakang yang berlainan kepada seseorang individu yang menjadi bahan kajian. ] individu yang berlainan latarbelakang itu adalah 1. rakan sekelas 2. roomate (tapi bukan rakan sekelas) 3. member 1 batch 4. lain-lain yang kurang berkaitan. ternyata penilaian yang diberikan akan berbeza secara ekstrem. kalo x percaya, sila lakukan ujian yang dicadangkan diatas. sebarang kesulitan sila tanggung sendiri. kalau dapat menaip dalam bilik ekon nih memang best. otak nih separa beku gitu, jadi idea tu xde la cair sangat or beku sampai x keluar langsung.. sedang-sedang molek lah kalau pengantin baru cakap. hahaha.. so gambar pameran ade beberapa ketul aku ambik tadi. kamera 1.3 megapixel nih masih mampu berkhidmat mungkin. nak cari DSLR x mampu lagi lah gamaknya. haha.. kempunan. kalo rajin upload ade la kat belog nih. haha. assalamualaikum karipap.pusing

4 ayat-ayat gersang:

best3..rasanye yg guna papercraft tu top la

jo: haha.. memang cantik2 blake weh.. hahaha

tiqa: ni dah tau.. pegi la ushar2