Powered By Blogger

Wednesday, June 30, 2010

Kemana piala dunia akan diarak??

bangun pagi-pagi. aku dapat mimpi jadi tok nujum. oleh itu, hari ni aku nak buat ramalan yang berkaitan dengan worldcup. aku harap ramalan ni tidak digunakan oleh pakar-pakar judi bola sepak sebgai rujukan. x memasal aku terlibat sama.=)


setelah aku meneliti table[bukan meja] perlawanan world cup untuk suku akhir, separuh akhir dan juga final. aku dah boleh agak. agakan selalunya tidak tepat. oleh itu sila maafkan aku kalau tersilap agak dan korang kalah betting.

quarter final; yang ni semua orang dah tau. aku nak tulis gak tapi.

1. Netherland vs Brazil
2. Uruguay vs Ghana
3. Argentina vs German
4. Paraguay vs Spain

Semi final

1st match
Brazil vs Uruguay / Ghana

2nd match
Spain vs Argentina /German (berdasarkan fizikal pemain)

final
Brazil vs Argentina/Spain/German

negara yang ditulis terlebih dahulu mempunyai peratusan menjulang world cup lebih besar

Brazil dilihat menemui laluan mudah untuk ke final dan halangan yang utama adalah di final. walaupun aku x sokong brazil sangat, tapi aku raza world cup akan ke brazil pada temasya kali ini. tunggu dan lihat.

Negara-negara yang melepasi ke peringkat quarter-final




















-end-

0 ayat-ayat gersang: