Powered By Blogger

Sunday, July 4, 2010

Ramalan Lagi dari Nujum Muda Karipap


malam tadi, lepas aku tengok game argentina vs jerman yang menggembirakan hati penyokong argentina tersebut, aku henjut tengok game spain vs paraguay. wonderful game. memang awal2 lagi aku bet paraguay akan pergi semi. tp apakan daya. nasib menyebelahi spain. aku x nak cerita bagaimana 90 minit itu berlangsung. kalo nak tau baca kat fifa. com. banyak lagi benda lain aku nak tulis. huh!


lepas kedua-dua team feveret aku brazil dan argentina dimalukan, aku berhasad dengki untuk melihat penyokong sepanyol menderita juga sebagaimana aku. akan tetapi, hasad dengki itu tidak berjaya. hatiku semakin lara melihat penyokong spain bersorak gembira meraikan gol David Villa bantuan tiang itu. =p.

dah xde pasukan feveret aku nak sokong, aku sokong german la. aku rasa german akan bawak balik piala dunia pada kali ini. tapi harus diingat ramalan aku sebelum ini semuanya songsang belaka. =p

-end-

-karipap.pusing-




1 ayat-ayat gersang:

yesssss..sama2, my feveret team brazil n argentina gak..tpi syg kecundang d tpi jln...adusssss