Powered By Blogger

Monday, March 22, 2010

Panas x Melesia?? haih

panas.. panas.. panas.. luahan hatiku. kuang3. naseb bek ayah aku ade kilang eskrem. "eskrem.. cool my system".. sejuk (cool) x ayah aku ade kilang eskrem.

itu la. org da ckp. jgn bt pembakaran terbuka. kalo nak bakar ape, bakar je dalam umah. tertutup sikit. ini x, nk membakar jugak kat kawasan terbuka. susah hati aku.susah.. susah.. susah..

kalo korg perasan la kan (aku x perasan dan bukan org yang suka perasan) time cuti kt umah cucaca bukan maen panas lagi. kt trgnu ni ok la sikit. sikit je la. panas jugak kalo tengahari. kalo kat hometown aku tu, siang2 lepak luar je, khemah. dalam umah panas. nak wat cmne. huh!

igt nak suh ayah aku pasang ekon la dalam umah. nak2 luar umah skali. kompen cool.

ok da abis iklan... iklan pemanasan global yang x bergambar. STOP GLOBAL WARMING!! YEAHHH..

0 ayat-ayat gersang: