Wednesday, March 24, 2010

|Musibah Dan Ujian Dari Pencipta|

selamat hari rabu, esok kamis.. isk x sabar nak cuti. [ape jadah.. hiks]..

itulah yang dikatakan kehidupan, itulah yang dikatakan perjalanan dan itulah yang dipanggil musafir.

orang kata kalau hidup ni xde cabaran, x best la. bg aku kalau xde cabaran lg best. rilek je. bangun pg pi keja, balik pastu tido. hari cuti enjoy sikit2. x gitu.. [apa jadah best cabaran]

ok2. aku malas nak buang masa ngan membebel [bleber] kat sini.

ramai betul kawan-kawan seangkatan yang ditimpa musibah [dengan kata lain ujian, cabaran, teka-teki dan sebagainya] bulan mac ni. harapan aku semoga musibah [dengan kata lain ujian, cabaran, teka-teki dan sebagainya]itu menjadikan mereka lebih penyabar, bersyukur dan beriman aminn!.

galeri eksiden dan musibah [dengan kata lain ujian, cabaran, teka-teki dan sebagainya] bulan mac. aku x tau kalau tertinggal. mintak maap bebanyak.

1. dong eksiden moto. haisss

2. budak math yang buat pbs eksiden kat melaka. erm budak math jugak

3. kesom langgar kambing otw balik kampung.

4. 2 hari lepas ayah student yang tengah pbs meninggal.

innalillahi wa innailaihi roji'un..

4 ayat-ayat gersang:

bujaNG

cabARan MEMg x serOnoK

Tp

MANUsiA BNYk BLAJar

drPD muSibaH N CABAran

xdE CABarAN

Ko DAn akU x tahU kiTA kaT THp MANa

samE JGAk dgN SMUa oRg

sbAb KIta smUA

sdG lalUI sebuAH KEHIdupAn..

betul gak eh. boleh la kita tau kita ni taraf ape. haih. mcm exam peksa la ek

ha3

ExaM SENANg kaLO

Ko STudY N TmpU PERHATiaN MASa leC NGAja

tP exaM HDUp

CUMa kO je Yg thU

cra NAk jwaB

dlU AK rasA

HDuP SATu RISIKo

Tp SMUa YG adA DLAM hduP ni

XBOleh LAri DARi risiKO

Yg pntiNG PKIr POSItiF...

BTw

NO One iS uselEsS..

JUz BELieVe uRselF

MALaS Tu Normal R...

HUu3

soRi, terbnyAk RUANg

:-)

cabaran2..kdg2 watkn dri kta jd lbh kuat..memg luaran kita lemah..tp insyaallah pelan2..kita cba bina semangat2..em..rasa sdih,kcwa,bla2...lumrah idup..ape pun idup mesti dteruskan..jgn cpt mngalah lau kt blum cba hdpi cbran2..peace..