Monday, July 4, 2011

MISI Persatuan Bangsa-Bangsa Bersatu. XD


Assalamualaikum warahmatullahi wa barokatuh...

salam 1 Malaysia, Salam Perdamaian, Salam Bersih v2.0

hari ni dengan x sengaja aku menjadi cikgu praktikum semula. bertempat di SKPBB. Sekolah Kebangsaan Pusat Bukit Besar. sekolah ini terletak tidak jauh daripada bandaraya pesisir air Kuala Terengganu. ok ckup sebagai pengenalan kepada sekolah baru aku. aku rasa dah panjang berjela aku terangkan pasal sekolah baru aku nih.

hari ni dengan perasaan bersemangat aku bangun pukul 5.. siap-siap pakai mandi, pakai baju sume2. then pukul 5.30 dah gerak ke sekolah.. hahaha.. ok tipu, sila lewatkan waktu yg disebutkan selama sejam..

hari ni memang betul2 xde mood nk mula praktikum, fikiran rse ke lain je. mungkin belum beli pen merah yg baru kot. sebabnya mse praktikum yang lepas, habis dakwat pen merah aku wat tande buku murid-murid ( ini adalah pujian secara tak sengaja). huarghhh.!! rasa nak balik T,T

p/s : petang ni rasa2 macam nk pegi beli pen merah lah..

Pen Merah Pen Biru
U Marah I Love U.

demm nostalgia zaman skola rendah. ahha...

0 ayat-ayat gersang: