Kejohanan Olahraga tahunan 2011

Air Horn!!

Percutian Di Pantai Penarek

Ramai juagk yang datang.. bakar ayam, bakar sosej, kite bakor je!!.. :P

MY Ride

83's Corolla

Lata Belatan Labour Day 2011

Job Stop Jump Swim Drown VolleyBall Lunch Sleep

This is default featured post 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

Monday, July 4, 2011

Robot-Robot dalam Transformers

mesti teruja kan bila tengok gambar hero kat atas.. ok sila teruja. penat upload.

Bumblebee antara robot-robot otai dalam cerita transformers. disamping Bumblebee ramai/banyak lagi robot yang menghidupkan Movie transformers sampai digiani oleh seluruh dunia.

Antaranya:

Autobot

Transformers 1
  • Optimus Prime (Peterbilt 379 semi-truck)
  • Bumblebee (Camaro concept)
  • Jazz (Pontiac Solstice)
  • Iron Hide (GMC Topkick)
  • Ratchet (Hummer H2)
transformers 2. Revenge of the Fallen
  • Arcee (Pink Motorcycle)
  • Jetfire (old Jet)
  • Sideswipe (Lamborghini)
  • Jolt (Chevvy Volt)
  • Skid&Mudflap 9The Twin)
transformers 3. Dark of the Moon
  • Dino (Ferrari 458 Italia)
  • Que/Wheeljack (Engineer)
  • Leadfoot
  • Roadbuster
Decepticon

Transformers 1
  • Megatron (decepticon leader)
  • Starscream (F-22 raptor)
  • Barricade (Ford Mustang Saleen)
  • Bonecrusher (Buffalo Armored Vehicle)
  • Frenzy
Transformers 2. Revenge of the Fallen
  • Scorponok (Mechanical Scorpion)
  • The fallen
  • Sideways (audi R8)
  • Ravage (Cat-Looking robot have machine gun)
  • The Doctor (spider who torture witwicky)
  • Wheelie (RC truck- burned eye)
  • Demolisher (Construction vehicle)
  • Devastator ( a Giant robot, construction vehicle joining together)
Transformers 3. Dark of the Moon
  • Soundwave (Satellite)
  • Shockwave (Apache)
  • Laserbeak (the flying one who kill people, assasin)
  • Sentinel Prime

ok, ni lah antara robot2 yang ada sepanjang cerita transformers, mungkin robot2 pelakon pembantu tak disenaraikan. satu lagi, gambar dia kalau nk di upload tu amik masa yang agak lama. so search la kat google ek gambor die. ahha.

selamat membaca

MISI Persatuan Bangsa-Bangsa Bersatu. XD


Assalamualaikum warahmatullahi wa barokatuh...

salam 1 Malaysia, Salam Perdamaian, Salam Bersih v2.0

hari ni dengan x sengaja aku menjadi cikgu praktikum semula. bertempat di SKPBB. Sekolah Kebangsaan Pusat Bukit Besar. sekolah ini terletak tidak jauh daripada bandaraya pesisir air Kuala Terengganu. ok ckup sebagai pengenalan kepada sekolah baru aku. aku rasa dah panjang berjela aku terangkan pasal sekolah baru aku nih.

hari ni dengan perasaan bersemangat aku bangun pukul 5.. siap-siap pakai mandi, pakai baju sume2. then pukul 5.30 dah gerak ke sekolah.. hahaha.. ok tipu, sila lewatkan waktu yg disebutkan selama sejam..

hari ni memang betul2 xde mood nk mula praktikum, fikiran rse ke lain je. mungkin belum beli pen merah yg baru kot. sebabnya mse praktikum yang lepas, habis dakwat pen merah aku wat tande buku murid-murid ( ini adalah pujian secara tak sengaja). huarghhh.!! rasa nak balik T,T

p/s : petang ni rasa2 macam nk pegi beli pen merah lah..

Pen Merah Pen Biru
U Marah I Love U.

demm nostalgia zaman skola rendah. ahha...